Prestavte si situáciu: Stredne veľká spoločnosť zameraná na predaj elektroniky čelí výrazným problémom z dôvodu nesprávneho zasielania produktov, zámeny farieb pri rovnakých produktoch, zabaleniu iného typu výrobku. Táto situácia má za následok vrátenie objednávok, nemalé finančné náklady na vrátenie tovaru, aj kvôli cenovým rozdielom produktov, a v konečnom dôsledku zákaznícku nespokojnosť.
Ako z tejto situácie von?
Nulová chybovosť pri expedícii je cieľom, ktorému sa snaží dosiahnuť mnoho moderných podnikov, najmä v oblasti logistiky a distribúcie. Tento koncept sa týka minimalizácie chýb alebo nezrovnalostí, ktoré by mohli vzniknúť počas procesu expedície produktov od výrobcu k zákazníkom. V dnešnom konkurenčnom prostredí je mimoriadne dôležité zabezpečiť, aby zákazníci dostávali správne produkty v perfektnom stave a v stanovenom čase.
H. James Harrington
Pri expedícii môžete nulovú chybovosť vnímať v procese prípravy objednávky na expedíciu a v rovine správnosti doručovacích údajov.
Tieto ciele sú s aplikáciou Chameleoon dosiahnuteľné a možno ich zmerať v oblastiach, ako sú:
čas spracovania objednávky
spokojnosť zákazníkov
produktivita a fluktuácia zamestnancov
úspora nákladov
Čo si proces vyžaduje?
Pre tých, ktorí majú radi poriadok a nechcú zaťažovať náklady firmy riešením vratiek tovaru, ponúka aplikácia prepracované možnosti vydávania tovaru. S využitím technológie ako čiarové kódy, sledovanie polohy a množstva tovaru v reálnom čase, prinesie prehľad o tom, čo sa práve deje v sklade.
Sledovanie zásob a stavu objednávok v reálnom čase prispieva k znižovaniu chýb v dôsledku manuálneho spracovania či neaktuálnych údajov. Pracovníci presne vedia, kde sa produkt nachádza, a vedie ich krok po kroku, aby nedošlo k zámene produktov.
Ak nechcete odoslať nesprávny tovar, zoskenovaním kódu každého produktu sa zabezpečí, že do balíka ide presne to, čo bolo objednané. Chameleoon automaticky upozorní na rozdiely pri konečnom skenovaní produktov pred expedíciou, čím zabráni odoslaniu nesprávneho tovaru.
Automatické generovanie prepravných štítkov s údajmi priamo z objednávkového systému a kontrola správnosti údajov podľa štandardov prepravcov pred vytvorením expedičného štítku. Týmto spôsobom sa zníži riziko chýb v adresách alebo nesprávne priradených údajoch o zásielke.
Používanie aplikácie Chameleoon vám zaručí bezchybný proces od prijatia objednávky po doručenie. Rovnako sa zabezpečí plynulý tok informácií medzi skladom, expedíciou a správou.
Výhody nulovej chybovosti pre firmu a zákazníkov
Zníženie nákladov
Firma zníži náklady na spracovanie reklamácií, vracanie tovaru a správu reklamovaných objednávok.
Presnosť objednávok
Chybovosť pri expedovaní poklesne takmer na 0, čím sa výrazne znížia sťažnosti zákazníkov.
Vyššia spokojnosť
Bezchybný proces vedie k rýchlemu a spoľahlivému doručeniu, čo zvyšuje dôveru a lojálnosť zákazníkov.
Efektívne skladové kapacity
Efektívne využívanie zdrojov, ako sú skladové priestory, doprava a ľudské zdroje.
Zamestnanci
Zvýšenie produktivity zamestnancov, zníženie miery fluktuácie a jednoduché zaškolenie zamestnancov.