Nezaradené

Keď sa štítok zasekne

Keď sa štítok zasekne

Expedícia zásielok sa môže na prvý pohľad zdať ako náročný proces. Zle zabalený produkt, chýbajúce dodacie údaje, nesprávny tovar a mnohé ďalšie. Ale čo so zaseknutým štítkom? Ako spraviť z expedície činnosť, ktorá vás neprekvapí?

Expedícia bude hračkou

Všetko prebieha bez problémov a  jediné, čo zásielke chýba, je štítok. Chystáte sa na posledný krok – vytlačenie štítku, a v tom nastane problém. Štítok je nepoužiteľný.  

Situácia, ktorú zažil asi každý majiteľ e-shopu. V minulosti situácia, ktorá spôsobila, že návrat k novému vytlačeniu štítku bol náročný, dokonca nereálny.  

V aktuálnej verzii aplikácie Chameloon vám prinášame uľahčenie, ktoré zjednoduší aj posledný krok expedície zásielok. 

Funkcia, ktorá vás poteší

Po niekoľkých mesiacoch prác na vylepšovaní aplikácie sme spolu s novými funkciami priniesli aj možnosť tlače nového štítku.  

Poškodený štítok či nedostatok etikiet v tlačiarni vás už nezastaví. 

Nový štítok na počkanie

Ako na opätovné vytlačenie štítku? Je to jednoduché. Prebieha v týchto štyroch krokoch:

  1. V aplikácii kliknete na okno “Zásielky”.  
  2. Po kliknutí sa vám zobrazí zoznam vyexpedovaných zásielok. Zásielky sú zoradené podľa dátumu. Cez lupu v hornej časti si tiež môžete vyhľadať číslo zásielky, ktorú potrebujete. 
  3. Označte zásielku alebo zásielky, ktorých štítok potrebujete vytlačiť.  
  4. Pre vytlačenie už len stačí kliknúť na tlačiareň v pravej časti. 
Opätovná tlač štítku

Veríme, že s novou funkciou bude expedícia zásielok ešte jednoduchšia ako doteraz.